ا
-
اجاق، سیده زهرا
تحلیل کنشهای ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروههای تلگرام [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 75-100]
-
ایزدخواه، محمد مهدی
تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرفکننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]
-
اسحاقپور، علیرضا
هوموفیلی در شبکههای اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی مجازی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 93-120]
-
اقبال دوست، محمد حسین
راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانهای مخاطبان با استفاده از ظرفیتهای پهنباند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]
-
امیری، مقصود
ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]
-
انتظاری، علی
ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]
ب
-
بیچرانلو، عبدالله
مهمترین روشهای جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهوارهای سرگرمیمحور [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-92]
-
برکت، محیا
مطالعه استیکرهای وایبر و نشانهشناسی ایدئولوژیهای آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]
پ
-
پورعسکری، مریم
فیسبوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاستجمهوری سال 1392 ایران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-32]
ت
-
تربتی، سروناز
بررسی ارتباطِ نگاه محور در فیسبوک: برساخت فانتزی و گفتمان هیستریک (با رویکرد لکانی) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-40]
ج
-
جهانگرد، زهرا
رابطه بین هوش هیجانی، سبکهای دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیسبوک در کاربران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-25]
ح
-
حاجی جعفری، مجتبی
امکانسنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجیکالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]
-
حسین ثابت، فریده
رابطه بین هوش هیجانی، سبکهای دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیسبوک در کاربران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-25]
د
-
دهداری، طاهره
تأثیر آموزش سواد رسانهای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]
-
دهقان، علیرضا
مطالعه استیکرهای وایبر و نشانهشناسی ایدئولوژیهای آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]
-
دوران، بهناز
تأثیر آموزش سواد رسانهای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]
ر
-
رحیمی، بابک
رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]
-
رضایی، محمد
فیسبوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاستجمهوری سال 1392 ایران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 1-32]
-
روشندل اربطانی، طاهر
امکانسنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجیکالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
تاثیر برنامه آموزش سواد رسانهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان آگاهی دانشآموزان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 119-156]
س
-
سادات، احمد
تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیسبوک [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 26-58]
-
سلطانی فر، محمد
جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامهنگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاههای روزنامهنگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]
-
سلیمی، حسین
تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]
-
سلیمی، مریم
جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامهنگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاههای روزنامهنگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]
ش
-
شجاعی، ثاراله
تأثیر آموزش سواد رسانهای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]
-
شجاعی، محمد
تأثیر آموزش سواد رسانهای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]
-
شریعتمدار، آسیه
شبکه های مجازی بستری برای کارورزی مشاوره: پرورش و تقویت هویت حرفهای، امکانات و موانع [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 36-60]
-
شکرخواه، یونس
جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامهنگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاههای روزنامهنگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]
ص
-
صادقی، جواد
رسانههای اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]
-
صالحی، مصطفی
هوموفیلی در شبکههای اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی مجازی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 93-120]
-
صلواتیان، سیاوش
راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانهای مخاطبان با استفاده از ظرفیتهای پهنباند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]
ط
-
طباطبایی، سیدمحمد
تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]
ع
-
عاملی، سعیدرضا
امکانسنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجیکالا [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 157-190]
-
عبداللهیان، حمید
هوموفیلی در شبکههای اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی مجازی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 93-120]
-
عبداللهی نژاد، علیرضا
رسانههای اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]
-
علی آبادی، خدیجه
تاثیر برنامه آموزش سواد رسانهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان آگاهی دانشآموزان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 119-156]
-
علی حسینی، زهره
رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]
-
علی عسکری، عبدالعلی
راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانهای مخاطبان با استفاده از ظرفیتهای پهنباند [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 41-79]
ف
-
فتوحی کندلجی، المیرا
نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 207-242]
-
فروزان، حامد
کارکرد تربیتی رسانه؛ گفتمان نوین ارتباطی مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 137-170]
ق
-
قاسمی نژاد، ابوذر
رسانههای اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 34-75]
ک
-
کیاء، علی اصغر
نقش آموزش الکترونیک در ارتقای سطح آگاهی کاربران جوان اینترنتی از سلامت (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 207-242]
-
کرمی، محمد تقی
بازنمایی زن دوم در سینمای ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 165-209]
-
کرمانی، حسین
رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]
-
کلانتری، سالار
نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 61-83]
م
-
محبی، نجیبه
مطالعه استیکرهای وایبر و نشانهشناسی ایدئولوژیهای آن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-33]
-
محمّدی، مصطفی
نگرش گردشگران به نقش رسانههای اجتماعی در فرآیند برنامهریزی سفر [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 203-238]
-
محمدپور، محمد
نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 61-83]
-
محمد زاده، زهرا
بازنمایی زن دوم در سینمای ایران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 165-209]
-
مرادی، شیوا
بررسی تأثیر مصرف رسانههای نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 136-166]
-
مرتجی، نجمه سادات
ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 168-206]
-
میرتقیان رودسری، سیّد محمّد
نگرش گردشگران به نقش رسانههای اجتماعی در فرآیند برنامهریزی سفر [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 203-238]
-
میرزایی موسوی، سید رسول
تحلیل کنشهای ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروههای تلگرام [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 75-100]
-
مشکینی، محمد مهدی
رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 86-118]
-
مظفری، افسانه
جایگاه دیتا ژورنالیسم در روزنامهنگاری امروز جهان؛ بررسی آرا و دیدگاههای روزنامهنگاران و متخصصان [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 81-135]
-
معتمدی، عبدالله
رابطه بین هوش هیجانی، سبکهای دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیسبوک در کاربران [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-25]
-
موحدیان، احسان
تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا) [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 123-163]
ن
-
نادری، نادر
بررسی تأثیر مصرف رسانههای نوین بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 136-166]
-
نیازی، لیلا
تاثیر برنامه آموزش سواد رسانهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان آگاهی دانشآموزان [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 119-156]
-
نقیب السادات، سیدرضا
کارکرد تربیتی رسانه؛ گفتمان نوین ارتباطی مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 137-170]
-
نوری، کرامت
تأثیر آموزش سواد رسانهای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 173-201]
ه
-
هاشمی نصرت آباد، تورج
نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 61-83]
ی
-
یحیائی، سبحان
تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرفکننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 102-135]